Facebook Twitter

NFLTR Forum Sayfaları

Haberler: Üyelerimizin imza bölümüne isim ve soyadlarını varsa oynadığı takımı yazmalarını önemle rica ederiz...
Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: Futbol OYNAMANIN nesini seviyorsunuz?  (Okunma sayısı 8431 defa)

Futbol OYNAMANIN (seyretme vs. değil) nesini seviyorsunuz?

Çarpışmayı! Bir koyuyorum bebeye sahadan sekerek çıkıyor.
26 (17.2%)
Kankalık. Sahada dayak yeriz, çıkışta döner yeriz. Sahada dayak atarız, çıkışta beraber yatarız. (Ev olarak).
34 (22.5%)
İsyan! Ailem reddetti, kız arkadaşım terketti, sağlık sigortam iptal etti, ama yine de...
4 (2.6%)
Spor oluyor işte. Hem sağlıklı oluyorum, hem vücut yapıyorum
13 (8.6%)
Şekil! Kızlar hasta, diğer herifler yasta. Facebook'a da koydum resmi oooh!
7 (4.6%)
X'ler ve O'lar abicim. Bak sol LB blitz yapıyor; dur HB'imi flat'a gönderiyim audible'la.
17 (11.3%)
Oyunun kendisini seviyorum. Çok zevkli lan; koşu, pas falan ehehe.
42 (27.8%)
Şehvet! Center'ımın hastasıyım, QB'liğin ustasıyım.
8 (5.3%)

Toplam Oy Verenler: 84

Gönderen Konu: Futbol OYNAMANIN nesini seviyorsunuz?  (Okunma sayısı 8431 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Hilmi

  • Site Yazarı
  • Pro Bowler
  • *****
  • İleti: 2.028
  • Extrayı vermiyoruz beyler!!!
    • Profili Görüntüle
Futbol OYNAMANIN nesini seviyorsunuz?
« : Aralık 23, 2007, 12:08:52 »


Ben biraz "sağlık", biraz "kankalık", ama çoğunlukla "oyunun kendisi" ve "X'ler ve O'lar".

Çarpışma olsun diye çarpışmayı sevmiyorum. Gerektiğinde kaçmam tackle'da ve blok'ta; ama mesela zaten first down'u almışsam bir yard için kafamı gözümü yarmam. Daha sonraki down var, sonraki drive var, sonraki maç var, sonraki sene var.

İsyan edecek yaşı geçtim, şekil yapmaya gerek yok (zaten şekilliyim allaha şükür) (yok lan evliyim de ondan)  ;D

Şehvet konusunda yorum yok, herkesin seçimi kendine. Ha center'ına niyeti bozanlara tavsiyem dikkat etsinler, arkada RB'ler odaklanmış durumda onlara. :o

Çevrimdışı Efe Cem Elçi

  • Efe Cem ELÇİ
  • Pro Bowler
  • *****
  • İleti: 1.056
  • gitti
    • Profili Görüntüle
Ynt: Futbol OYNAMANIN nesini seviyorsunuz?
« Yanıtla #1 : Aralık 23, 2007, 15:06:42 »
carpisma (V.Lombardi - football is not a contact sport. dancing is a contact sport. football is a collision sport)
dostluk (camaraderie)
taktik (senin X ve O larin, benim O ve ucgenlerim)
sporun kendisi
Almış olduğum karar doğrultusunda artık NFLTR forumlarına girmiyorum. İsteyenler özelden veya Facebook üzerinden iletişim kurabilirler.

Çevrimdışı Ersin ESEN

  • Pro Bowler
  • *****
  • İleti: 575
  • STALLIONS 54
    • Profili Görüntüle
Ynt: Futbol OYNAMANIN nesini seviyorsunuz?
« Yanıtla #2 : Aralık 23, 2007, 20:33:04 »
ortacagdaki savascilar gbi toprak kazanmak icin oynuorum saha dunya top bayrak bende asker  ;D ;D ;D ;D ;D
Yıldız Stallions

Çevrimdışı HAKAN

  • MENTER
  • Franchise Player
  • ***
  • İleti: 183
    • Profili Görüntüle
Ynt: Futbol OYNAMANIN nesini seviyorsunuz?
« Yanıtla #3 : Mayıs 07, 2008, 00:20:56 »
spor olsun diye hem zinde kalıyorum hem vücut yapıyorum
öyle bi vücut yaptımki artık mezuralar metreler yetmiyo göbeğimin çevresini ölçmeye öylede vücut yaptım eve evet kesin spor yapmak ve vücut geliştirmek :D :D :D :D :D :D  ;D ;D ;D ;D ;D
Line is everything, line is team ...

C. Hakan Erkut

Yazdıklarımın herhangi bir takım ya da kurumla alakası yoktur. Tamamen kişisel  fikrimdir.

Çevrimdışı Ozan Yazıcı

  • Administrator
  • Pro Bowler
  • *****
  • İleti: 2.151
  • finezza è per parrucchieri
    • Profili Görüntüle
  • TAFL Takımı: n/a
Ynt: Futbol OYNAMANIN nesini seviyorsunuz?
« Yanıtla #4 : Mayıs 07, 2008, 00:45:29 »
evet evet spor olsun diye yaptım ben de... artık göbek için biraya ihtiyacım yok...
AFAD

Çevrimdışı Fan_of_Football

  • Rookie
  • *
  • İleti: 5
    • Profili Görüntüle
Ynt: Futbol OYNAMANIN nesini seviyorsunuz?
« Yanıtla #5 : Mayıs 07, 2008, 17:02:25 »
Ben en çok izlemesini seviyorum,
Takım tutmam, sadece football'u seviyorum, güzel bi pas, tackle, kıran kırana bir maç, son nefesine kadar mücadele, işte football'un güzel yanları

Çevrimdışı Evre

  • Evre Baltalı
  • Administrator
  • Pro Bowler
  • *****
  • İleti: 1.938
    • Profili Görüntüle
Ynt: Futbol OYNAMANIN nesini seviyorsunuz?
« Yanıtla #6 : Mayıs 07, 2008, 21:03:02 »
Ben sevmiyom futbolu ....  :P  :P  :P

Hepsini hepsini  ;D
Yüzmeye devam et...

Çevrimdışı CagatayOkumus

  • Rookie
  • *
  • İleti: 14
    • Profili Görüntüle
Ynt: Futbol OYNAMANIN nesini seviyorsunuz?
« Yanıtla #7 : Kasım 15, 2010, 23:37:07 »
İnanılmaz bir futbol kariyerim olmamasına karşın 2 ay falan oynadığım ODTÜ'nün en genç elemanıydım.WR'idim ve bi ara o kadar güzel bir top tutup o kadar güzel bir koşu yaptım ki akıllara zarar.Derken sanırım Baran abi bacaklarıma doğru bi tackle çaktırdı 2 takla atıp yere serildim.İnanın bana camdan yapılmadığınızı farketmek kadar güzel bir duygu yok ve bu spor size bunu en uç noktada hissettiriyor.:)
Çağatay Okumuş

Zafer "Zafer benimdir" diyebilenindir. Başarı "Başaracağım" diye başlayanın ve "Başardım" diyebilenindir. 1925

Çevrimdışı Alperen Sarışan

  • Michael Vick P
  • Rookie
  • *
  • İleti: 28
    • Profili Görüntüle
    • UnluKorsanlarımız
Ynt: Futbol OYNAMANIN nesini seviyorsunuz?
« Yanıtla #8 : Temmuz 01, 2011, 12:50:32 »
Oyunun kendisini seviyorum. Çok zevkli lan; koşu, pas falan ehehe
Nfl : Eagles

Tr Nfl : İstanbul Cavs

Çevrimdışı Hilmi

  • Site Yazarı
  • Pro Bowler
  • *****
  • İleti: 2.028
  • Extrayı vermiyoruz beyler!!!
    • Profili Görüntüle
Ynt: Futbol OYNAMANIN nesini seviyorsunuz?
« Yanıtla #9 : Temmuz 01, 2011, 15:08:48 »
Moderasyon;

"Şehvet" seçeneğini işaretleyenleri açıklayın abicim! Kim spora hasta, kim milletin kaseye; bilelim!!!

Bu şıkkı oraya koyanı da açıklayın!!!

Çevrimdışı ardal

  • Rookie
  • *
  • İleti: 2
    • Profili Görüntüle
Ynt: Futbol OYNAMANIN nesini seviyorsunuz?
« Yanıtla #10 : Kasım 21, 2011, 05:47:10 »
Tek sevdiğim olay vurmak ne izlerim ne taktik bilirim hatta çogu zaman itici gelir pantler shoulderpadler ve ingilizce kelımeler oyunun akmaması..ama vurmak baska bişey ne yediğimiz td umrumda ne de yaptıgımız.. sadece her oyundakı karsıma gelen rakıbe ne kadar acı verdiğim ilgilendirir beni ..yani rugby boks falan daha hoş ve sert ama koruma nerdeyse yok suratımda kalıcı bi hasar olsun istemem açıkcası ondan seviyorum amerikan futbolunu ..

Çevrimdışı baca#34

  • Key Player
  • **
  • İleti: 83
  • warriors...
    • Profili Görüntüle
Ynt: Futbol OYNAMANIN nesini seviyorsunuz?
« Yanıtla #11 : Kasım 30, 2011, 00:15:38 »
kafa atmasını  :dwarf:
"YA SAVAŞÇISINDIR YA DA HİÇBİR ŞEY"
        ------GAZİ WARRIORS------

Çevrimdışı egecenter66

  • Franchise Player
  • ***
  • İleti: 114
    • Profili Görüntüle
Ynt: Futbol OYNAMANIN nesini seviyorsunuz?
« Yanıtla #12 : Mart 29, 2012, 01:23:06 »
hilmi abi ne içitiysen bana onun formülünü versene bende iççem

Çevrimdışı Hilmi

  • Site Yazarı
  • Pro Bowler
  • *****
  • İleti: 2.028
  • Extrayı vermiyoruz beyler!!!
    • Profili Görüntüle
Ynt: Futbol OYNAMANIN nesini seviyorsunuz?
« Yanıtla #13 : Mart 29, 2012, 12:05:45 »
Abi konuyu 4 sene önce açmıştım. Amerikan futbolu oynayan adamın hafızası o kadarı tutmaz  :D

Ama o "şehvet"çileri bir ortaya çıkaralım yine de. IP falan anlamam o işlerden ama yapın bir güzellik...  ;D

Çevrimdışı kadir99

  • #99 KADİR
  • Pro Bowler
  • *****
  • İleti: 1.034
  • KARTALLAR-CAVS-WARRİORS-KARTALLAR(***)
    • Profili Görüntüle
  • TAFL Takımı: SELÇUK KARTALLAR
Ynt: Futbol OYNAMANIN nesini seviyorsunuz?
« Yanıtla #14 : Mart 29, 2012, 13:06:52 »
:)
Bence her dönem de başka bir şeyi seviyoruzzzz...
Spora başladığımız sıralarda takım nedir takım arkadaşı nedir bu top neden yamuk..Gibi soruların cevaplarını aramayı öğrenmeyi seviyordum...
Bir süre sonra takım olmanın verdiği güveni sevmeye başladım...Arkadaşlaıklar kardeşlikler...Kavgalar gürültüler...
İşi öğrendiğim dönemlerde baca gibi kafa atmayı sevidim...Ne koydum la bebeye uzadı gitti muhabbetlerini...
Şimdilerde ise camiamızda okadar fazla tanıdığım arkadaş abi kardeş varki...Bu kişilerle karşılaştıgımızda iki çift muhabbet etmeyi seviyorum...
Anlayacağınız...
Evre kaptan ,hilmi abi,saldo,gürkan,boğaçhan abi ,Ahmet,mehmet Vb...Farketmiyor herkes bir yerlerde...Her şehirde her iş alanında birileri var bu camiada ve gerektiğinde yardım etmeyi seven insanlar...
Bunun Verdiği öz güven var ya işte O öz güven onu çoook Seviyorum...
İnsan kendisini nüfuslu biriymiş gibi görüyor...
AMERİKAN FUTBOLU BİR KÜLAH DONDURMAYA BENZER...
TATLİ OLAN KISMI BİTİNCE GERİYE SADECE SİVRİ BİSEY KALİR Kİ ONUDA HER ZAMAN YA KALBİNDE YADA KEMİKLERİNİN BİRİNDE SAKLARSİN...(PLATİN OLARAK):)
***I LOVE MY TEAM & BROTHERS... ***

 

Copyright © 2006 - 2018 NFLTR™
SMF 2.0.2 | SMF © 2011, Simple Machines
Bu sayfa 0.442 saniyede 35 sorgu ile oluşturulmuştur